VERZENDEN
Zoals je van ons bent gewent, hechten wij veel waarde aan eerlijkheid, ook omtrent het afleveren van jouw bestelling. Wij beloven dat de bestelling die je op werkdagen vóór 12:00 uur plaatst, dezelfde dag wordt verzonden. In Nederland en België zijn de verzendkosten € 4,95. Vanaf € 50,- zijn de verzendkosten in Nederland en België gratis.
Veel websites adverteren dat jouw bestelling morgen in huis is, maar helaas zijn ook wij afhankelijk van de dienstverlening van onze vervoerders. Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo spoedig mogelijk wordt afgeleverd, gebruiken wij onderstaande professionele vervoerders om jouw bestelling(en) af te leveren:
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Doorgaans leveren onze vervoerder(s) jouw bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen af. Zodra jouw bestelling door ons is verwerkt, ontvang je per email een link naar de Track & Trace van de zending. Op het moment dat onze vervoerder(s) een indicatie kunnen afgeven van het tijdstip van aflevering, verschijnt de datum en het tijdvak waarin jouw bestelling wordt afgeleverd in de Track & Trace.
Kan ik zelf een tijd van afleveren kiezen?
Helaas is het niet mogelijk om zelf een tijdstip van aflevering te kiezen. Onze vervoerder(s) maken een route die zo efficiënt mogelijk is, om zo veel als mogelijk klanten op één dag blij te maken. Komt het tijdvak uit de Track & Trace niet uit? Laat het onze klantenservice of de vervoerder dan weten, zodat we zo snel als mogelijk een nieuw levermoment kunnen afspreken.
Ik was niet thuis tijdens de levering. Wat moet ik nu doen?
Was je niet aanwezig tijdens de eerste bezorgpoging? Onze vervoerder laat een Niet-thuis kaart bij jou achter. Op deze kaart staat wanneer de chauffeur weer een afleverpoging doet, of (en waar) jouw bestelling is afgeleverd bij één van de vele ophaalpunten.
Mijn pakket en/of artikel heeft transportschade opgelopen. Hoe lossen we dit op?
Heel erg vervelend als jouw langverwachte bestelling met schade wordt afgeleverd! Laat altijd een aantekening maken op de pakbon van de vervoerder en bewaar te allen tijde de originele verpakking, foto’s maken is nog veel beter. Neem contact met ons op zodat we dit zo spoedig mogelijk voor je kunnen oplossen.
De Track & Trace die ik heb ontvangen klopt niet. Hoe kan dit?
Onze vervoerder(s) verzorgen duizenden zendingen per dag. Mocht jouw tracking code foutieve informatie tonen, kan dit door verschillende redenen zijn. Neem contact met ons of de klantenservice van de desbetreffende vervoerder op, zodat we dit zo spoedig mogelijk voor je kunnen oplossen.
Onze vervoerder(s) verzorgen duizenden zendingen per dag. Mocht jouw tracking code foutieve informatie tonen, kan dit door verschillende redenen zijn. Neem contact met ons of de klantenservice van de desbetreffende vervoerder op, zodat we dit zo spoedig mogelijk voor je kunnen oplossen.